Защо един бункер има повече рейндж от друг такъв? Тази игра ме накара да гледам тъпо

 
Започнах играта с CC, а бях скаутнат веднага. Разбира се, това не е идеален развой на събитията, но не очаквах, че ще ми направят бункер и то при положение, че аз също имам не по-бавен такъв. Оказа се обаче, че бункерът на лошия атакува моя. Моят марин обаче не правеше нищо. Моят бункер беше атакуван от друг бункер, но не отвръщаше Protossed

Това не доведе до нещо повече от много разходи за поправка и интересна игра, но през цялото време бях с мисъл каква е тази разлика в обсега и все още не знам. Има ли нещо такова при бункерите, което не ми е известно?

psistorm.eu/images/news/881188-bunker-vs-bunker.jpg

format_align_left 01.06.2023 21:45 от LETALiS
favorite_border
comment 5 коментара

WallaceBG 
Стрелям малко в тъмното, но след малко гугъл попаднах на следната картинка във връзка с обсега на единиците https://i0.wp.com...&ssl=1

Най-вероятно радиусът от центъра на всяка единица в играта не е перфектен кръг от пиксели, а по-скоро неравномерна фигура, която в зависимост от това къде се намират двата обекта (бункерите) може да даде леко предимство от няколко пиксела на едната единица спрямо другата. Картинката я взех от тази статия - https://makingcom...-behavior/
03.06.2023 00:15

Borislav    
поради същата причина, дето гууните ако са вертикално под бункера едвам им стига рейнджа, а ако са над него няма проблеми.

Изображението от wallace показва точно нещо такова, обаче в некви микро детайли - изглежда ми автентично :)
03.06.2023 13:05

LETALiS    
Това го знаех, но не бях виждал да се случва с еднакви единици..така де, сгради в случая. Вероятно защото само бункерите са статични. Сигурно и с сънкените може да стане нещо подобно *pipopi*
04.06.2023 13:20

Xerg  star_border  
Нищо чудно да е някакъв бъг. Все още се намират такива.
OUT OF F*kNG RANGE !!!
06.06.2023 21:17

craxedunt 
Nice post and please provide more information. Thanks for sharing.
14.05.2024 15:39

Моля, влезте с потребителско си име, за да напишете коментар.
Затворени залози
Psibet Топ 10
215651. hugoagogo
23002. seriosblack
13523. HloKeY
12124. eNeXPi
7995. saLvation
5806. Engineer
5407. GreenCorsair
5188. Tangra
4769. vader
44210. troublemaker
2019 WCS Winter
2019 WCS Winter
160951. StarSwarm
85482. seriosblack
58363. Engineer
10824. LETALiS
2795. hugoagogo
2046. ShteTiGoKajaSpeseN
1887. LimYuLameR
808. Dakata
709. vader
6510. Shibi

Големите печалби
+11200
1. StarSwarm
+10000
2. StarSwarm
+9952
3. Engineer
+9833
4. Engineer
+9283
5. Licus
Грубите грешки
-43200
1. StarSwarm
-38386
2. Engineer
-35150
3. Engineer
-16853
4. Licus
-11223
5. StarSwarm

Facebook       Twitter       От 18.11.2007      За съдържанието       Пиши ни