Да видим кой кого? :)

 
DeepMind AI е изкуствен интелект който изчислява милиони вариации докато играе SC2, може би дойде края на ерата на хората, judgment day! :)

format_align_left 10.08.2017 11:25 от StarSwarm
favorite_border 3
comment 13 коментара

PRADA    
Време беше.. нямам търпение, нека им го върнем за бате Арни !
 1     10.08.2017 19:37

Nitix   GSL Code S  
Ако не ограничат апм е просто един компютър които ще маси имби и ще ги контролира перфектно. Вече имаме такива.
10.08.2017 20:25
PRADA    
Не не, то идеята е да се развива тоя софтуер и да става по-умен, никой няма намерение нито да гледа, нито да прави машина с 500 apm.
Според мен 250-300 е предостатъчно, нали всички искаме да видим какви решения на база минимална информация взима компютъра.
11.08.2017 18:39
Nitix   GSL Code S  
250-300 пак е прекалено като имаш на предвид, че е ЕПМ. И не ЕПМ-а дето ние четохме, ами истински ЕПМ с 0 безполезни действия.
И като се регулират АПМ-а идват проблеми как да ги използва. Има моменти когато ти трябва 500-600. Компютърът не разбира кога му трябва 600 и кога 100. Той или ще ги изгърми в началото да си микрова работниците, или ще е хард локнат на някакъв АПМ на секунда или нещо такова и няма да е ефикасен в битки.
11.08.2017 18:51
PRADA    
Aз мисля, че това е идеята на софтуера, а именно, че повечето решения, които взима са автономни. Задават му крайна цел, победа над опонента и останалото си зависи от него.
Кога и колко apm да жертва за кое и какво. Да кажем, че прави това супер фенси микрото, което ще му изяжда целия apm и ще банква по 3к 3к и вече от него ще зависи да си сметне алгоритмите и кое си заслужава повече.
Така ще можем да погледнем и играта от ъгъл, който никога не сме виждали, дали ще предпочете да е педантичен спрямо това, как си мърда човечета или ще се опита да балансира играта си.
Да не забравяме, че ние го гледаме чисто като фенове. Идеята на Гугъл хората е в бъдеще да интегрират подобен софтуер в автономни коли, медицина, производство, образование и т.н
 1     11.08.2017 19:04
Nitix   GSL Code S  
Да, би трябвало да правят нещо колкото се може по-близко до истинско AI вместо още един компютър, обаче ми е интересно как ще се разбере дали наистина е.
Пример: Deepmind е анализирал милиони игри на дадена карта. Играят с herO. herO прави прокси старгейт на стандартно място. Deepmind скаутва и го намира.
Тук AI-то не показва никакъв интелект. Просто е видял, че там се прави прокси от игрите, които са му пуснати.
За мен AI-а трябва не просто да знае къде се прави прокси, ами също така и защо, а единствения начин да се разбере дали знае защо е срещите Human vs AI да се играят на напълно нови, стандартни карти. Да се види дали малко промени в терена ще накарат Deepmind да бъгяса.
11.08.2017 19:24
PRADA    
Със сигурност...
Те ще му пускат риплеи, за да може да анализира ходове на топ играчите, но също така мисля, че ще пуснат и нов map pool специално за машинката ...
Добре, че е тя та да се порадваме и ние на нещо ново и свежо :)
 1     11.08.2017 19:27
Nitix   GSL Code S  
Да не забравяме също така, че Real Time Strategy с Fog of War е много по-различно от Turn Based Games като шах и Бадук, където всичко опира до процесор. RTS аспекта помага на компютъра (ако няма лимити на действията), обаче Fog of War-а усложнява страшно много работата му. Тук вече може да говорим за AI, и ако Google успеят да направят нещо, което да може да анализира нови карти, нови промени по баланса, това или ще доведе до еволюция в старкрафта, или ще го убие.
Мисля, че Бадук "AI"-а им даде прекалено големи надежди и не виждам как ще се справят със RTS със FoW. Надявам се да могат.
11.08.2017 19:34
Sweps    
Просто не са решили и не са го направили. Технологиите в момента са достатъчно напреднали за да направят бот който да не може да загуби от човек по правилата. Просто никой не вижда смисъл в това да го правят толкова сериозно....
11.08.2017 19:45
PRADA    
Аз лично съм скептичен относно AI-то.
Не виждам скоро човек да изгуби от машина, която спазва " правилата " на StarCraft.
11.08.2017 19:36
Nitix   GSL Code S  
Всъщност ние доста ограничаваме машината като регулираме единственото, което е на нейна страна. Нямаме добър индикатор за това колко ЕПМ би бил добър лимит. Най-близкото до тва са Classic и ByuN, обаче и те са хора и те трябва да загряват и да си намерят ритъма.

А едно решение за това да не свършат действията на AI-то може да е освен ~150-те действия на минута, които са му дадени, да има още банкнати 20-30, които ще се използват само за микро. Мисля, че могат да се разделят микро и макро АПМ, тъй като sc2gears го правеше. Може да работи като KERS във Formula 1.
11.08.2017 19:43
PRADA    
Да, повечето регулации идват от липсата ни на познания за играта, а и не само.
Програмистите разчитат на това, че ако машината наистина работи, тя сама ще намери най-оптималните параметри за игра.
Което ще значи, че в бъдеще ще можем да поверим дори лечението на смъртно болни пациенти на нея.
Това, разбира се, се случва в мокрите сънища на разни AI Гуру-та, ама знае ли се, не се ли знае....
Аз нямам търпение да поиграя с Deepmind ,макар че очаквам, първите месеци машинката да играе на Platinum ниво максимум.
11.08.2017 19:52
Scorpion 
Не разбирам от Дота, но https://blog.open...om/dota-2/
13.08.2017 23:01

Моля, влезте с потребителско си име, за да напишете коментар.
Затворени залози
Psibet Топ 10
2090001. Engineer
63492. Elive
49603. seriosblack
45354. ShteTiGoKajaSpeseN
33355. vader
28196. troublemaker
25187. LimYuLameR
15918. koiota
9369. oracle
88010. Gumzi
GSL 2017 - СЕЗОН 1
464141. Nitix
224262. seriosblack
132363. Engineer
109294. Sweps
99085. StarSwarm
75306. Licus
33707. ShteTiGoKajaSpeseN
32628. Elive
30259. PRADA
292710. LimYuLameR
Мъдрите залози
+80000
1. Engineer
+34998
2. StarSwarm
+30554
3. StarSwarm
+30000
4. Engineer
+26888
5. Nitix
Вярващите в PRADA
-90544
1. StarSwarm
-58257
2. Nitix
-40550
3. Sweps
-20000
4. StarSwarm
-16000
5. Engineer

Facebook       Twitter       От 18.11.2007      За съдържанието       Пиши ни