На живо
BG Ladder
55%   2522
Nitix (237 - 191)
59%   1150
WhiskeyJack (118 - 82)
48%   1977
IlPrincipino (200 - 215)
53%   1831
HloKeY (81 - 73)
53%   1484
stakimaN (442 - 388)
49%   834
WaRaX (73 - 75)
53%   753
Captnfingers (40 - 36)
51%   713
Manny (88 - 85)
55%   672
Prass (17 - 14)
54%   670
Numi (74 - 63)
StarCraft 2
BroodWar
Heroes of the Storm
Random

Tyrande - популярния Lunar Flare билд

LETALiS  -   
i.imgur.com/GaLo9Ra.jpg

Когато за първи път играх с Tyrande се учудих защо Близард са комбинирали толкова лесен за убиване герой с не чак толкова силни умения и trait, който ми се стори много слаб на фона на това, което бях видял при други герои. Само след няколко игри обаче, осъзнах какъв глупак съм. Близард бяха споменавали, че искат да правят героите си максимално различни един от друг и да внасят нещо уникално във всеки един от тях. С Tyrande са успели да го сторят и единственият начин да се справите добре в игрите с нея е просто да направите много такива.

Tyrande уменията изискват главно да предвиждате къде или на къде ще се движи врага, което означава, че или ще сте гениални в действията си, или съотборниците ви ще се чудят защо ги е пуснало в игра с подобен нуб, който играе с герой, от който не разбира. Рискът обаче си струва, защото когато Tyrande бие и уменията ви намират целта си, задоволството е голямо. (комбинацията с Uther е доволна. Muradin също - макар в момента да се използва рядко. Stitches също е наш приятел.

Тук ще разгледаме най-често използвания билд за елфчето-монахиня и има причина това да е така - в момента ползите от него са най-големи за тима и отборните битки, а играта е такава, че именно това определя кой е победителя.

LEVEL 1 - Ranger's Mark
Trait-а на Tyrande се превръща в четвърто умение, което на всичкото отгоре не иска мана. С това намаляне на куллдауна, Hunter's Mark може да се ползва на всеки 12 секунди, което е съвсем прилично и често можем да го пуснем два пъти по време на битка. Хубавото е, че Hunter's Mark увеличава с 25% демиджа, който получава целта, а тази цел може да е всичко, което не е сграда, даже и босовете - можете да го ползвате, за да ги вземете или спрете по-бързо. При други билдове, хората предпочитат да ъпгрейдват совата си, за да не спира при контакт с някой герой, но в по-късен етап на играта, когато отборите се движат в група, можем да скаутнем дори достигайки само един от героите. С нашия билд не целим да вкарваме демидж със совата, макар никога да не ни е излишен, а си я ползваме главно за скаутване; в което тя си е и най-добра, особено на по-големите карти.

LEVEL 4 - Healing Ward
След засилването на Healing Ward таланта, изборът му стана лесно решение на много проблеми. Нещо, което може да хийлне много живот и не иска мана е винаги добре дошло и запълва в някаква степен липсата на стабилен хийл от Tyrande. Не на последно място, другите варианти на четвърти левел, просто не са чак толкова добри, колкото колеца.

LEVEL 7 - Trueshot Aura
Тук опциите са далеч по-интересни, но аурата си е аура и отново - не иска мана. Повече демидж и по-бързи атаки обяснява само по себе си защо избираме този талант за герой, който играе главно за останалите членове на отбора си и обръща по-малко внимание на себе си. Без голяма връзка към останалото, искам да отбележа, че когато на левел 7 има талант, който е уникален за героя ви, той обикновено е правилния избор xD

LEVEL 10 - Stafall
Умението не прави чудеса само по себе си, но е чудесно, за да добавите демидж и да слоунете противниците. Освен това, след като го пуснете, можете да си действате, без да го мислите. Особено ефективно е в тесни места или срещу сгъстени противници. В някои редки случаи си струва да го използвате и за да изчистите голяма група единици, но...със 100 секунди изчакване, мислете преди да го правите. Лично мнение: използвайте Starfall още в началото на сигурна, че ще се състои, отборна битка, или когато пушвате форт. Тогава влиянието му е най-голямо, а ако разчитате да довършите някой с точно това умение, това почти никога не се случва.

LEVEL 13 - Lunar Blaze
Този Lunar Flare ъпгрейд е може би най-важното нещо за Tyrande, защото прави използването на умението много по-лесно и по-ефективно. Увеличеният радиус е чудесен, но и рейнджът е не по-малко благо. Веднъж щом го имате, шансът някой просто да ви избяга е много малък, а и така можете спокойно да си стоите зад групата и да раздавате стрели и скромен хийлинг - където ни е мястото с този герой, така или иначе.

LEVEL 16 - Shooting Star
Талантът прави демиджа на Lunar Flare значим и ни спестява маната, която Tyrande обича да харчи много, много бързо. При този билд, това просто е най-добрата опция. На level 16, по принцип, се прави ключов ъпгрейд на някое умение и в случая е най-важното за нас: Lunar Flare.

LEVEL 20 - Bolt of the Storm
Тук е пълно с хубави варианти и просто, за да заложа на сигурно, обикновено избирам Bolt of the Storm. Ъпгрейда на Starfall не е лош, но rewind и storm shield изглеждат по-значими в отборните битки. Тествайте и преценете за себе си.

Стойте с отбора си, хийлвайте "спешните случаи", защото хийлинга е слаб. Скаутвайте къде се намират лошите и стънвайте, когато имате цел, която е руутната или стънната, за да сте сигурни, че ще удължите този ефект. Hunter's Mark прилагаме, когато някоя тъжна душица се отдели от вражото стадо и се опитваме да го фокуснем. Някой самонадеян Илидан е идеален за подобни цели.
21.03.2015 00:52
Редактирано от LETALiS на 21.03.2015 00:55

Tangra 
Евалата за положеният труд! На 20 ниво за мен лично е задължително давзимам болт-а, защото escape механизма без него е точно 0. Бих пикнал някой друг талант в игри, които играта е към краят си,в такива, които имаме голям lead или пък героите на противниковият отбор са такива, които предоставят възможност за лесен disengage.
21.03.2015 12:03

LETALiS  -   
По това , което съм играл, наистина е най-полезното умение. Rewind учудващо малко влия при този билд. Но и то е хубаво.
21.03.2015 12:49

Pegasus 
Браво , надъха ме и дори си купих Tyrande . GJ . *losso*
10.04.2015 14:13

Tangra 
i.imgur.com/FFo8wcQ.jpg

Талантите, които използвам аз:
LEVEL 1 - Ranger's Mark

- CD-то на марката става 12 секунди - точно колкото и на стъна. Винаги си каствате марката преди стъна и по този начин увечличавате щетите с 25%.


LEVEL 4 - Healing Ward

- Heal-ва всички съотборници за 30% от кръвта за 15 секунди. Пускайте ward-a на по-трудно достъпни/видими места, за да увеличите максимално healing-a.


LEVEL 7 - Lunar Blaze или Calldown: MULE
Ако играете на Cursed Hollow или на някой мап, който смятате че мулетата са нужни - Calldown: MULE. На другите карти range-a на стъна е по-добър вариант.

LEVEL 10 - Starfall
Много добър за zone-ване и за пускане на място с objective - Sky Temple, Cursed Hollow и тн...


LEVEL 13 - Sprint
Escape Mechanism...


LEVEL 16 - Sprint
ТО БЕ ЪПДЕЙТЕД....
10.04.2015 14:28
Редактирано от Tangra на 10.04.2015 15:05

LETALiS  -   
Shte napisha nov dnes, zashtoto tozi ne e aktualen sled patch-a
10.04.2015 16:04


Facebook       Twitter       От 18.11.2007      За съдържанието       Пиши ни