Replays
StarCraft 2
BroodWar
Heroes of the Storm
Random

Zerg stuff..

StarSwarm  -   
Здравейте всички,

гледам кастовете от различните турнири по Star Craft 2 и забелязвам че, затруднението на Zerg-а vs Protoss на 2 base all in е огромно и Zerg-а почти винаги губи (независимо че е scout-нато)!

Мислите ли че Zerg-а може да посреща Protoss-ката армия в средата на map-а (където е открито!) за да изхаби енегията на Sentry-тата ("колкото повече - толкова повече" :), (без да влиза в големи битки) и така Protoss-а да не разполага много енергия при push-а?
19.02.2014 19:56

Mupo 
Да наистина почти е невъзможно, но помня на един турнир Life спря Parping точно на такъв 2-base all in. Аз го спирам единствено на по слаби от мен. :))))
20.02.2014 00:01

Splendour  -  
Зависи от картата. В момента immortal sentry all in се прави главно на Yeonsu. Там протоса може да стигне до тесния участък между 2рата и 3тата база без да минава през широки места. Още повече, може да счупи камъните зад себе си, предотвратявайки фланкове.
20.02.2014 01:31

stakimaN  -   
Можеш, разбира се, но по-добрите протоси ще знаят, че си жертвал доста икономика, за да направиш по-ранни единици. Тогава ще постоят малко пред 3-тата ти база, докато warp-нат достатъчно количество сталкъри и към 100 съплай, ще те атакуват. :) Поне така се е случвало доста често по турнири, и в моята лига.
20.02.2014 01:32

StarSwarm  -   
при по-късната атака, Zerg-а ще е малко по-укрепен и ще e tech-нал, това няма ли да помогне или всичко си зависи от контрола на битката и unit-ите?
20.02.2014 09:13

birjo 
Зависи от Unit Composition-а ,микрото , и най-вече от това колко добър е протоса срещу който играеш.
20.02.2014 11:41

StarSwarm  -   
Unit-а composition-а е ясен все пак си с Protoss-а на 2 base all in, явно всичко зависи от контрола на играчите...
20.02.2014 11:53
Редактирано от StarSwarm на 20.02.2014 11:55

NightWarrior 
StarSwarm написа:
Unit-а composition-а е ясен все пак си с Protoss-а на 2 base all in, явно всичко зависи от контрола на играчите...

Зависи както от контрола, така и от скаута. Ако не го стаутнеш навреме си мъртъв според мене. Ако го скаутнеш от рано се спира лесно. Особено, ако направиш фланк атаки.
20.02.2014 13:43


Nitix  -  GSL Code S  
Нищо неможе да спре ༼ つ ◕_◕༽つ THE POWER OF PROTOSS ༼ つ ◕_◕༽つ
20.02.2014 14:39

StarSwarm  -   
ами линка с replay-я е типичния пример на това какво имам предвид, Zerg-а сам си го набива с възможно най-лошия position за battle и тикането във форсфилда без да има никакъв смисъл, а и вярвам в баланса на играта ;) или поне така ми се иска : )))
20.02.2014 15:53

StarSwarm  -   
that's what i ' m talking about: Nerchio - ShoWTimE, game No1 (bo3) :)
20.02.2014 19:24

Petko 
За съжаление от близард доста консервативно, мудно и малоумно подхождат към корекциите в баланса. Безумие е да можеш да скаутнеш нещо и да не можеш да го контрираш. При перфектна игра от протоса зергът няма никакъв шанс. Така беше и във WoL но с обратен знак с лорд инфесторите... но и тогава 2base allin-ите вървяха. А това кара хората да попържат. Като виждаш че дълго време не се открива каунтър на дадена тактика, ясно е, че трябва да пипнеш нещо. Да се надяваме че хидрите с по-бърза стрелба може да направят нещо. по-ефтин и бързо-строящ се (или по-здрав) нудис за мен също е нестандартно решение. Нудиса трябва да го направят използваем както пилоните и warp-a. Той в момента просто не работи.
21.02.2014 10:50
Редактирано от Petko на 21.02.2014 10:51


Facebook       Twitter       От 18.11.2007      За съдържанието       Пиши ни